Sunday, June 24, 2007

BØ!!!

BØ!!! The blog is alive!!

Jeg oppdaget plutselig at det er nesten to måneder siden jeg har skrevet noen ting her... Det har sannsynligvis noe (eller alt) å gjøre med at disse to månedene har vært innspurten på masteroppgaven, og etter en hel dag stressende og irritert foran pc'n, var ikke det å sette seg ned å skrive en blogg på kvelden særlig fristende. Ikke fristende i det hele tatt, for å være helt ærlig.

Men det har også skjedd masse disse to månedene. Alt for mye til å skrive om alt, så jeg tror jeg holder meg til det viktigste: Jeg er ikke lenger student!!! Jeg vet ikke helt hva det betyr at jeg er nå.. Voksen? Arbeidssøker? Arbeidstaker?? Jeg vet ikke helt hva jeg synes om det... I løpet av mine seks år som student har jeg alltid tenkt at jeg kommer til å finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor i løpet av studietida. Men jeg har klart å bli stor uten å fortsatt ane hva jeg har lyst til å bli... Tricky!

Men jeg har i hvertfall fått en jobb i fram til jul - jeg flytter til Estland og skal jobbe som praktikant på ambassaden! Det blir spennende. Da får jeg i hvertfall teste ut en av mine mulige ideer om hva jeg vil jobbe med når jeg blir stor, og jeg gleder meg veldig. Så får alle interesserte følge med på bloggen for oppdateringer og sprell i Tallinn :) De som vil ha adressen min og det nye telefonnummeret får sende meg en mail - jeg vil ikke legge det ut på nettet.

Men nå skal jeg på årets første lille ferietur! Jeg og Kjersti skal til København en tur - jeg gleder meg! God sommer!

No comments: